AVG Verenigingen is participant in het CIP

(Centrum Informatiebeveiliging en Privacybescherming)

Participant in CIP 2017-12-01T14:32:45+00:00

Het Centrum Informatiebeveiliging en Privacybescherming (CIP) is een organisatie die bestaat uit Participanten en Kennispartners. Participanten zijn organisaties zoals: Eerste Kamer, Tweede Kamer, KvK, Belastingdienst, TNO, Ministerie van EZ, Ministerie van Financiën, Nationale Politie, Justitiële Informatiedienst en wij als Stichting AVG voor Verenigingen.

Onze medewerkers en vrijwilligers werken samen met deze organisaties om kennis te delen en om samen het gemeenschappelijk doel te bereiken. Dat doel is: een betere “awareness” van organisaties en medewerkers als het gaat over privacygegevens. Want privacy raakt mensen die in grote problemen kunnen komen als hun gegevens in verkeerde handen terecht komen.

We werken op basis van delen van kennis en expertise met onze partners in het veld.

We werken op basis van kennis en expertise delen met onze partners in het veld.

DOE MEE VIA DE KOEPELORGANISATIE

DOE MEE VIA DE KOEPELORGANISATIE