Waarom met koepelorganisaties?

Ontvang 50% korting bij deelname

Waarom met koepelorganisaties? 2017-12-01T13:59:15+00:00

De Stichting AVG voor Verenigingen werkt samen met koepelorganisaties om via hen alle verenigingen in Nederland te informeren. Het is voor ons niet mogelijk om alle verenigingen in Nederland individueel  te informeren. Onze non-profit doelstelling voor zo’n 135.000 vrijwilligersverenigingen in Nederland stelt ons in staat de prijs zo laag mogelijk te houden.

Zodra een koepelorganisatie meedoet aan het programma, gaat zij de door de Stichting AVG voor Verenigingen aangeleverde informatie over de nieuwe wet en de te verwachten ontwikkelingen en praktijkcases delen met haar leden. Wij leveren al het materiaal kant-en-klaar aan. Je kunt dat met knippen en plakken zo in je nieuwsbrief of andere media opnemen.

Als een koepelorganisatie partner wordt van onze Stichting AVG voor Verenigingen ontvangen alle leden, die aangesloten zijn bij de koepel, een korting van 50% bij deelname aan het programma.

Het partnerprogramma is kosteloos. Stuur een e-mail naar info@avgverenigingen.nl als je mee wilt doen.

OOK MEEDOEN ALS KOEPELORGANISATIE?

OOK MEEDOEN ALS KOEPELORGANISATIE?

DOE MEE VIA DE KOEPELORGANISATIE

DOE MEE VIA DE KOEPELORGANISATIE