Waarom met koepelorganisaties en verenigingen?

Ontvang 50% korting bij deelname

Waarom met koepelorganisaties en verenigingen?2018-02-23T09:59:16+00:00

De Stichting AVG voor Verenigingen werkt samen met koepelorganisaties en verenigingen om via hen alle onderliggende verenigingen in Nederland te informeren. Het is voor ons niet mogelijk om alle verenigingen, bedrijven en organisaties in Nederland individueel te informeren. Onze non-profit doelstelling voor zo’n 135.000 vrijwilligersverenigingen en 3.000 professionale branche- en beroepsverenigingen in Nederland stelt ons in staat de prijs zo laag mogelijk te houden.

Zodra een koepelorganisatie of vereniging meedoet aan het programma, gaat zij de door de Stichting AVG voor Verenigingen aangeleverde informatie over de nieuwe wet en de te verwachten ontwikkelingen en praktijkcases delen met haar leden. Wij leveren al het materiaal kant-en-klaar aan. Je kunt dat met knippen en plakken zo in je nieuwsbrief of andere media opnemen.

Als een koepelorganisatie of professionele vereniging partner wordt van onze Stichting AVG voor Verenigingen ontvangen alle leden, die aangesloten zijn bij de koepel of vereniging, een korting van 50% bij deelname aan het programma.

Het partnerprogramma is kosteloos. Stuur een e-mail naar info@avgverenigingen.nl als je mee wilt doen.

Als een koepelorganisatie partner wordt van onze Stichting AVG voor Verenigingen ontvangen alle leden, die aangesloten zijn bij de koepel, een korting van 50% bij deelname aan het programma.

OOK PARTNER WORDEN?

OOK PARTNER WORDEN?