Welke koepels doen mee?

Welke koepels doen mee? 2017-11-10T08:52:16+00:00

Op 6 juni 2017 is het AVG-programma voor verenigingen officieel van start gegaan. De Nederlandse Associatie (DNA) (koepelorganisatie voor verenigingen) deed als eerste mee. De leden van DNA krijgen 50% korting op het AVG-programma. De kortingscode kun je krijgen via DNA of vind je in de DNA nieuwsbrief. DNA was de eerste koepel waarmee wij spraken en inmiddels hebben we tientallen koepels gesproken. De belangstelling is hartverwarmend.

In september hebben wij meerdere kennismakingsbijeenkomsten georganiseerd. Daaruit zijn inmiddels ruim 30 samenwerkingsovereenkomsten met grote en kleine koepelorganisaties, brancheorganisaties en andere verenigingen ontstaan zoals eerdergenoemde DNA, BOVAG, NVM en Partos.

Specifieke AVG-versies
Op verzoek ontwikkelen we naast de versie voor verenigingen andere AVG-programma’s, te weten een:

• MKB-versie (actief vanaf 8 november)
  • Sportclub-versie (actief vanaf begin januari)
  • Scholen-versie (actief vanaf november)
  • Whitelabel-versie (al actief)

Op deze manier kunnen we via koepelorganisaties veel aangesloten organisaties/leden ondersteunen om AVG-proof te zijn vanaf eind mei 2018.

50% korting
Als de koepelorganisatie, branchevereniging of vereniging partner wordt van onze Stichting AVG voor Verenigingen ontvangen alle leden van de koepel een korting van 50% bij deelname aan het programma. Verder zijn er diverse mogelijkheden om centrale inkoop af te spreken waardoor de investering aanzienlijk lager wordt.

Voor meer informatie of deelname, stuur een e-mail naar info@avgverenigingen.nl.

Ook meedoen als koepelorganisatie?