Welke koepels doen mee?

Aan het AVG-programma

Welke koepels doen mee? 2017-12-01T15:01:31+00:00

Op 6 juni 2017 is het AVG-programma voor verenigingen officieel van start gegaan. De Nederlandse Associatie (DNA) (koepelorganisatie voor verenigingen) deed als eerste mee. De leden van DNA krijgen 50% korting op het AVG-programma. De kortingscode kun je krijgen via DNA of vind je in de DNA nieuwsbrief.

Inmiddels hebben tientallen koepels belangstelling getoond. Daaruit zijn inmiddels (stand november 2017) ruim 30 samenwerkingsovereenkomsten ontstaan, met grote en kleine koepelorganisaties, brancheorganisaties en andere verenigingen, waaronder BOVAG, NVM en Partos.

SPECIFIEKE AVG-VERSIES

Op verzoek ontwikkelen we naast de versie voor verenigingen andere AVG-programma’s, te weten een:

• MKB-versie
  • Sportclub-versie (actief vanaf begin januari)
  • Scholen-versie
  • Whitelabel-versie

Op deze manier kunnen we via koepelorganisaties veel aangesloten organisaties/leden ondersteunen om AVG-proof te zijn vanaf eind mei 2018.

50% KORTING

Als de koepelorganisatie, branchevereniging of vereniging partner wordt van onze Stichting AVG voor Verenigingen ontvangen alle leden van de koepel een korting van 50% bij deelname aan het programma. Verder zijn er diverse mogelijkheden om centrale inkoop af te spreken waardoor de investering aanzienlijk lager wordt.

Voor meer informatie of deelname, stuur een e-mail naar info@avgverenigingen.nl.

SPECIFIEKE AVG-VERSIES

• MKB-versie
  • Sportclub-versie (actief vanaf begin januari)
  • Scholen-versie
  • Whitelabel-versie

50% KORTING

OOK MEEDOEN ALS KOEPELORGANISATIE?

OOK MEEDOEN ALS KOEPELORGANISATIE?

DOE MEE VIA DE KOEPELORGANISATIE

DOE MEE VIA DE KOEPELORGANISATIE